![]() Największy serwis internetowy o branży i handlu nabiałem |
Polish Dairy Catalogue Wikipedia about us aplikacja na Google Play |
AktualnościHochland Polska: Polacy wracają do prostych smakówŹródło: Forum Mleczarskie Handel Dodano: 2013-06-13 14:33:59![]() – Sery topione w plasterkach to ważna subkategoria, w której Hochland jest niekwestionowanym liderem – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Zgodnie z szacunkami subkategoria jest warta rocznie prawie 147 mln zł i cały czas rośnie! Ser topiony w plasterkach notuje dynamiczny wzrost sprzedaży. W długim okresie sprzedaż wolumenowo rośnie szybciej niż wartościowo. Jednym z wyzwań Hochland Polska na ten rok jest dalsze zdynamizowanie całej kategorii serów topionych. Konsumenci cały czas poszukują produktów naturalnych – zwracają uwagę na ich skład i pochodzenie. Coraz modniejszy staje się trend powrotu do prostych, domowych smaków, a jednocześnie odkrywanie nowości – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska. – Tempo życia jest coraz szybsze, coraz większa ilość osób zaczyna preferować zdrowy styl życia, zdrowe odżywianie, większą ilości sportu, co wpływa na poszukiwanie szybkich i wygodnych rozwiązań w produktach spożywczych. Hochland rozumiejąc potrzeby konsumentów wprowadził w maju na rynek wyjątkowy, nowy – Hochland Twarogowy w plastrach! – przedstawia nowy produkt Jacek Wyrzykiewicz. |
||
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6 tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25 |