1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Polacy wracają do prostych smaków

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Sery topione w plasterkach to ważna subkategoria, w której Hochland jest niekwestionowanym liderem – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Zgodnie z szacunkami subkategoria jest warta rocznie prawie 147 mln zł i cały czas rośnie! Ser topiony w plasterkach notuje dynamiczny wzrost sprzedaży. W długim okresie sprzedaż wolumenowo rośnie szybciej niż wartościowo. Jednym z wyzwań Hochland Polska na ten rok jest dalsze zdynamizowanie całej kategorii serów topionych. Konsumenci cały czas poszukują produktów naturalnych – zwracają uwagę na ich skład i pochodzenie. Coraz modniejszy staje się trend powrotu do prostych, domowych smaków, a jednocześnie odkrywanie nowości – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska.


– Tempo życia jest coraz szybsze, coraz większa ilość osób zaczyna preferować zdrowy styl życia, zdrowe odżywianie, większą ilości sportu, co wpływa na poszukiwanie szybkich i wygodnych rozwiązań w produktach spożywczych. Hochland rozumiejąc potrzeby konsumentów wprowadził w maju na rynek wyjątkowy, nowy – Hochland Twarogowy w plastrach! – przedstawia nowy produkt Jacek Wyrzykiewicz.
– Hochland Twarogowy w plastrach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, stąd jego smak jest prawdziwie twarogowy, jednocześnie podkreślony przez wyraziste i intensywne dodatki. Hochland Twarogowy w plastrach oferowany jest w wygodnych opakowaniach wykonanych z białej, matowej folii, w trzech wariantach 150 g: Naturalny, Z chrzanem, Z cebulką i szczypiorkiem. Hochland Twarogowy w plastrach uzyskał bardzo wysokie oceny konsumentów w badaniu SMG/KRC Millward Brown: 88% pozytywnie oceniło smak wszystkich wariantów, 94% podoba się grafika opakowań i unikalny design, a ponadto 82% stwierdziło, że wyróżnia się na tle konkurencji! To kierunek rozwoju, który ma dużą szansę na dynamiczny wzrost całej kategorii serów plasterkowanych! – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz.
Więcej na ten temat znajdą Państwo w Forum Mleczarskie Handel 3/2013, który ukaże się z końcem czerwca.