Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Hochland wystartował z nową kampanią komunikacyjną!

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2013-06-03 11:30:37

W czerwcu wystartowało intensywne wsparcie reklamowe dla marki Hochland. Celem nowej kampanii jest wzmocnienie emocjonalnego charakteru marki poprzez pokazanie konsumentom, iż pyszna kanapka z serem Hochland przygotowana dla kogoś bliskiego jest doskonałym sposobem na okazywanie sobie małych serdeczności każdego dnia.


Trwająca 2 miesiące kampania telewizyjna ma charakter ogólnopolski. Reklama TV będzie emitowana zarówno w głównych kanałach (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych. Całościowo zaplanowanych zostało prawie 5000 emisji spotu, które zagwarantują ponad 90 milionów kontaktów z osobami z grupy docelowej Hochland.

Aż 48% oglądalności kampanii zostanie pokazana podczas godzin największej oglądalności (tzw. Prime Time). Ponadto, aż 45% kampanii będzie wyemitowana na najlepszych jakościowo pozycjach w bloku reklamowym.

Jeśli po obejrzeniu reklamy na twarzach pojawi się serdeczny uśmiech, to znaczy że pierwszy krok został wykonany! Teraz wystarczy udać się do sklepu, kupić ser Hochland i przygotować bliskiej osobie serdeczną kanapkę. Bo kanapka przygotowana z sercem, jest czymś więcej niż tylko kanapką.

Kampanię komunikacyjną dla marki Hochland przygotowała agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2017
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25