1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Kupcy coraz bardziej otwarci na sery smakowe

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– W analizach długofalowych notujemy wzrost zainteresowania polskich konsumentów serami z dodatkami smakowymi. Konsumenci coraz chętniej sięgają po takie sery. Kieruje nimi ciekawość i chęć sięgnięcia po nowe doznania smakowe. Dodatki smakowe mogą zdecydowanie wpłynąć na zmianę smaku, dokładnie tak samo jak przyprawa wpływa na smak przygotowywanych potraw kulinarnych – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

– Istnienie dodatków smakowych w serach nie wpływa w istotny sposób na ich sposób przechowywania w ladzie chłodniczej. Systematycznie udoskonalamy nasz istniejący asortyment, aby uczynić nasze produkty jeszcze atrakcyjniejszymi dla konsumentów. Przykładowo wszystkie produkty marki Almette nie zawierają zagęstników, barwników i konserwantów. Także zainteresowanie kupców serami z dodatkami smakowymi jest spore, są coraz bardziej otwarci na tego typu kategorie produktów – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska. – To nas jako producenta bardzo cieszy, daje wiele możliwości na rozwój. Jesteśmy innowacyjnym producentem i wprowadzamy na rynek sporo nowych rozwiązań produktowych. Jednym z ostatnich przykładów może być nasza propozycja w kategorii serów kremowych twarogowych Almette z gruszką i jabłkiem – dodaje nasz rozmówca.