Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Nowy Hochland twarogowy w plastrach!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2013-04-16 11:55:10

Sery topione w plasterkach to ważna subkategoria, w której Hochland jest niekwestionowanym liderem. Zgodnie z szacunkami subkategoria jest warta rocznie prawie 147 mln zł i cały czas rośnie!
Jednym z wyzwań Hochland Polska na ten rok jest dalsze zdynamizowanie całej kategorii serów topionych. Konsumenci cały czas poszukują produktów naturalnych – zwracają uwagę na ich skład i pochodzenie. Coraz modniejszy staje się trend powrotu do prostych, domowych smaków, a jednocześnie odkrywanie nowości. Tempo życia jest coraz szybsze, coraz większa ilość osób zaczyna preferować zdrowy styl życia, zdrowe odżywianie, większą ilości sportu, co wpływa na poszukiwanie szybkich i wygodnych rozwiązań w produktach spożywczych.

Hochland rozumiejąc potrzeby konsumentów wprowadza w maju na rynek wyjątkowy, nowy – Hochland Twarogowy w plastrach!
Hochland Twarogowy w plastrach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, stąd jego smak jest prawdziwie twarogowy, jednocześnie podkreślony przez wyraziste i intensywne dodatki. Hochland Twarogowy w plastrach oferowany jest w wygodnych opakowaniach wykonanych z białej, matowej folii, w trzech wariantach 150 g: Naturalny, Z chrzanem, Z cebulką i szczypiorkiem.
Hochland Twarogowy w plastrach uzyskał bardzo wysokie oceny konsumentów w badaniu SMG/KRC Millward Brown: 88% pozytywnie oceniło smak wszystkich wariantów, 94% podoba się grafika opakowań i unikalny design, a ponadto 82% stwierdziło, że wyróżnia się na tle konkurencji!
Wejście na rynek Hochland Twarogowy w plastrach będzie wsparte poprzez ATL i BTL w ramach działań 360°, które swoim zasięgiem obejmą telewizję, prasę, internet, degustacje, POS, szeroko zakrojone działania PR.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25