Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Hochland Piato do smarowania!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2013-04-16 10:51:02

Sery solankowe to znana i bardzo dynamicznie rozwijająca się kategoria, której wartość, w ocenie analityków, wynosi aktualnie prawie 120 mln złotych rocznie. Hochland poszukując nowych możliwości rozwoju tej kategorii wprowadza na rynek – już w maju – nowość – Hochland Piato do smarowania!
Hochland Piato do smarowania produkowany jest na bazie serów solankowych, ma prawdziwie śródziemnomorski smak poprzez wyraziste i intensywne dodatki. Produkt wyróżnia wygodne, atrakcyjne graficznie opakowanie i przede wszystkim forma – do smarowania, pozwalająca na codzienne użytkowanie, również na kanapki, dipy i kremy!

Hochland Piato do smarowania oferowany jest w trzech wariantach 150 g: Oryginalny, Z papryczką chili i bazylią, Z czosnkiem i bazylią.
Konsumenci pokochali Hochland Piato do smarowania. Aż 88% respondentów (SMG/KRC Millward Brown, grudzień 2012) pozytywnie oceniło smak wszystkich wariantów, konsumentom podoba się grafika i format opakowań, a nazwa Hochland Piato – w ich ocenie, to śródziemnomorski charakter, bardzo dobrze dopasowany do produktu.
Wprowadzenie na rynek Hochland Piato będzie miało silne wsparcie ATL i BTL, w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży.
Innowacyjny Hochland Piato do smarowania dzięki wysokiej akceptacji konsumentów i silnemu wsparciu ma duży potencjał i szanse na dynamiczny rozwój całej kategorii!
Jednocześnie zaplanowano rebranding marki Patros, która zmieni nazwę na Piato, a także przejdzie pod brand parasolowy Hochland. „Piato” – po grecku znaczy „danie”, a marka Piato – w ocenie konsumentów jest postrzegana jako bardziej śródziemnomorska.
W skład nowej rodziny serów śródziemnomorskich Hochland Piato wejdą: Hochland Piato do smarowania Oryginalny 150 g, Hochland Piato do smarowania Z papryczką chili i bazylią 150g, Hochland Piato do smarowania Z czosnkiem i bazylią 150g, Hochland Piato Naturalny 200 g, Hochland Piato Z ziołami 150 g, Hochland Piato Z pomidorami i bazylią 150 g, Hochland Piato Z ziołami śródziemnomorskimi 150 g.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25