1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Almette z najwyższą świadomością marki

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Wartościami marki Almette od zawsze były i są lekkość i delikatność, naturalność, wysoka jakość sera, przyjemność z jedzenia oraz bliskość dzielenia się z innymi. Almette to także bardzo silna marka na poziomie emocjonalnym i komunikacyjnym, posiadająca wysoką świadomość marki, parametr „najwyższa jakość” 74%, parametr „najbardziej smaczny” 71%. Do świata Almette dodane zostały także racjonalne argumenty: Almette jest bez zagęstników, bez barwników, bez konserwantów. Komunikaty te zdecydowanie podkreślają wyróżniki rynkowe jakie ma Almette – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

– Almette wprowadzony wiele lat temu na rynek, jest nadal liderem pomimo wielu prób detronizacji ze strony konkurencji, nie zawsze uczciwej. To sztandarowy produkt Hochland, jeden z najpopularniejszych serów kremowych twarogowych w Polsce, lider rynku, charakteryzuje się delikatną puszystą konsystencją, wybornym smakiem. Charakterystyczne opakowanie stylizowane na formę skopka, jest bardzo praktyczne. Uruchomienie w 1997 roku produkcji Almette okazało się wielkim sukcesem firmy Hochland na polskim rynku. Wysoka jakość w połączeniu ze sprawnym marketingiem sprawiły, że w niedługim czasie serek Almette stał się najczęściej kupowanym produktem w swoim segmencie – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz.
– Sery do smarowania pieczywa kierowane są przede wszystkim do konsumenta masowego. Są oczywiście grupy produktów, które większym zainteresowaniem cieszą się wśród konsumentów bardziej wymagających, jak chociażby Almette wśród serów kremowych twarogowych, dynamicznie rozwijającym się segmentem serów w ostatnim okresie – wyjaśnia Jacek Wyrzykiewicz.
– Polski rynek serów rośnie. Po sery sięga coraz większa grupa konsumentów, co w naturalny sposób powoduje wzrost wolumenów sprzedaży. Konkurencja jest już duża, ale rynek z pewnością będzie się rozwijał dalej – dodaje nasz rozmówca
– Słodko – owocowe i lekkie śniadania stają się niezwykle popularne i modne. Tak jak Francuzi, Hiszpanie czy Włosi na rozpoczęcie dnia Polacy coraz częściej wybierają właśnie taki rodzaj posiłku, który wprawia w doskonały nastrój – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz. – Aby zadowolić podniebienia najbardziej wybrednych smakoszy i jednocześnie podążać za aktualnym trendem, na rynku pojawił się nowy wariant smakowy Almette – z gruszką i jabłkiem. Lekki, puszysty serek z gruszką i jabłkiem to całkowicie nowy kierunek smakowy w portfolio Almette. Połączenie naturalnie puszystej konsystencji z nadzwyczajnym owocowym smakiem to gwarancja pysznego śniadania i owocowo - słodkiej przekąski. Serek zaskakuje smakiem owoców, jak również nutką aromatycznego cynamonu. Jest idealnym dodatkiem do chałki oraz porannych kanapek, tostów czy croissantów. Ze względu na swój niepowtarzalny i delikatny smak doskonale nadaje się również do naleśników, gofrów, placków, racuchów i wielu deserów. Rano nasz organizm wręcz domaga się węglowodanów i pełnowartościowego białka, dlatego też owocowo – słodkie śniadanie z puszystym serkiem Almette jest najlepszym rozwiązaniem. Powstaje ze świeżego twarogu, co sprawia, że oprócz tego, że jest pyszny i ma delikatną konsystencję jest również bardzo zdrowy.
Nasza nowa propozycja w tej grupie produktów to jedna z szans na zwiększanie liczby produktów tego typu na półce przez kupców.