1. Aktualności
  2. Polska

Bielmar (ZT): Kampania Palmy z Murzynkiem

Źródło: wirtualnemedia.pl
Autor: Janusz Górski

W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa margaryny kulinarnej Palma z Murzynkiem (ZT Bielmar). Akcję przygotowały i realizują firmy Innovations Crazy Mouse, Innovations Media i Kolterman Media Communications.


Prowadzona od początku marca kampania Palmy z Murzynkiem ma charakter wizerunkowy. Reklamy pod hasłem „Lubię domowe ciasto, a Ty?” podkreślają, że tradycja domowych wypieków to nieodłączny element Wielkanocy.
Kampania zwraca przy tym uwagę, że Palma z Murzynkiem znakomicie wpisuje się w trend pieczenia od podstaw i polską tradycję kulinarną.
Akcja reklamowa, zaplanowana na cały marzec, obejmuje telewizję (billboardy sponsorskie w TVP1, TVP2, TVN7 oraz porannym i familijnym paśmie TVN), prasę (magazyny kulinarne i handlowe) oraz internet (m.in. kobiece działy i serwisy Onetu, serwisy kulinarne z sieci Glossy Media i Behavia, TVN Player, TVN.pl i YouTube).