Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland: Polska to doskonałe miejsce na wprowadzanie innowacji

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2013-03-12 15:34:41

© hochland

Podczas odbywającego się tym razem w Polsce corocznego spotkania korporacyjnego Grupy Hochland menadżerowie Grupy omówili strategię rozwoju Grupy. Wielkopolska gościła członków Zarządu i przedstawicieli spółek z 12 krajów, w których znajdują się zakłady produkcyjne Hochland, m. in. z Niemiec, Rosji, Ukrainy, Hiszpanii, Francji i Iranu.

Spotkanie, które odbyło się w dniach 7-9 marca, było przede wszystkim okazją do omówienia strategii rozwoju Grupy i kolejnych innowacyjnych produktów Hochland. – Bez wątpienia będziemy starać się utrzymać pozycję lidera innowacyjności poprzez oferowanie nowych produktów i wyznaczanie trendów rynkowych, tak jak zrobiliśmy np. w przypadku Almette z gruszką i jabłkiem, który został już w Polsce wprowadzony jako edycja limitowana – powiedział Jacek Migrała, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska.
Polska na organizatora tak prestiżowego spotkania została wybrana z co najmniej trzech powodów. Przede wszystkim, na rodzimy rynek firma wprowadza kolejne innowacyjne produkty, a w ocenie menedżerów firmy perspektywy rozwoju rynku serów w Polsce są obiecujące, gdyż nadal nie osiągnęliśmy takiego poziomu spożycia serów jak np. Niemcy czy Francuzi. Hochland jest dziś najbardziej rozpoznawalną marką serów w Polsce, a w tym roku spółka obchodzi 20-lecie obecności w naszym kraju. – W ciągu tych 20 lat Hochland Polska znacznie zwiększył zatrudnienie, a Polska m.in. dzięki trzem dobrze funkcjonującym zakładom produkcyjnym stała się znaczącą częścią koncernu – ocenił Peter Stahl, Prezes Zarządu Grupy Hochland. Przy wyborze Wielkopolski nie bez znaczenia była też pozostała po Euro 2012 infrastruktura, która umożliwia organizację spotkania na takim szczeblu.
Tego typu wydarzenia sprzyjają promocji Polski za granicą. W czasie wizyty w Wielkopolsce uczestnicy Management Meeting zwiedzili m.in. Stadion Miejski w Poznaniu, Starówkę i Zakład Produkcji Serów w Kaźmierzu. – Od mojej ostatniej wizyty w Polsce wiele się tu zmieniło – przyznał Peter Stahl, Prezes Zarządu Grupy Hochland. –Tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że leżąca w sercu Europy Polska to doskonały rynek na wprowadzanie innowacji – dodał Stahl.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25