1. Aktualności
  2. Polska

Bielmar (ZT): Nasz produkt powinien zanotować wzrost sprzedaży

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© bielmar

– W ferworze przedświątecznych zakupów prym wiedzie margaryna Palma z Murzynkiem. Nasza czołowa marka do pieczenia ma rzeszę wiernych konsumentów, wzmocnioną sporą ilością nowych fanów domowych wypieków, którzy kupują nasz produkt dzięki ostatnim kampaniom pod hasłem: „Lubię domowe ciasto, a Ty?” Obecnie konsumenci z większą uwagą wybierają produkty, patrząc na ich cenę i jakość. W takim wypadku nasz produkt do pieczenia powinien zanotować wzrost sprzedaży – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Aleksander Szałajko, Starszy Specjalista ds. Komunikacji w Bielmar (ZT).

– Oczywiście Wielkanoc kojarzy się przede wszystkim ze śniadaniem. Mimo ogromnego popytu na produkty do pieczenia, nasza margaryna Śniadaniowa do smarowania pieczywa również notuje podwyższenie sprzedaży w tym szczególnym okresie – dodaje Aleksander Szałajko.
– Ważną informacją dla detalisty powinien być fakt, że Bielmar (ZT) przewiduje wsparcie sprzedaży margaryny Palma z Murzynkiem przed świętami poprzez reklamę w prasie konsumenckiej i Internecie. Zachęcamy szczególnie młodsze pokolenia do pieczenia w domu. Wsparcie naszej margaryny Palma z Murzynkiem będzie również blisko klienta, w gazetkach hurtowni i sieci handlowych – zaznacza nasz rozmówca.