Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Irlandia: Aldi kreuje wizerunek wśród konsumentów

Źródło: PLMA   Dodano: 2013-02-28 10:37:16

Aldi buduje silny wizerunek dostawcy produktów najlepszych w swojej cenie – wynika z badania Ignite Research for Retail Intelligence przeprowadzonego na 1000 klientów Aldi. 30% z nich wierzy, że Aldi oferuje najlepsze produkty marki własnej w swojej cenie w porównaniu do innych detalistów na rynku.

Najsilniejszą pozycję Aldi zbudowało jak dotąd wśród konsumentów w przedziale wiekowym 25-34 lata i 35-44 lata osiągając poziom 34% i 35% tak wysokiej opinii. Lidl został najwyżej oceniony w przedziale wiekowym 18-24 lata ze wskaźnikiem 21%, podczas gdy sieć Dunnes Stores i Lidl uzyskały wskaźnik 21% w przedziale wiekowym pow. 55 roku życia.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25