1. Aktualności
  2. Polska

Netto wprowadza nowe produkty pod markę Paradiso

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

Netto wprowadziło do swoich placówek kolejny produkt spod znaku Paradiso – gęsty serek śmietankowy w trzech smakach: wiśni, brzoskwini i truskawki. Netto bardzo pozytywnie ocenia odzew ze strony rynku, a pierwsze wyniki sprzedaży określa jako obiecujące.

Paradiso to opatentowana marka własna, pod którą Netto sprzedaje bardzo popularne mleczne desery. Dotąd na półkach Netto obecne były puddingi oraz smakowe ryże na mleku sygnowane znakiem Paradiso. Teraz dołączyły do nich serki, które z rynkowej oferty konkurencji wyróżnia gęsta, kremowa konsystencja i zanurzone w gęstym syropie, dobrze widoczne kawałki owoców. Zawartość serka można łatwo ocenić, bo jest doskonale widoczna dzięki przezroczystemu opakowaniu.

Producent nowego produktu marki własnej Netto to Starco (ZM) ze Stargardu Szczecińskiego. Cena serka to 1,59 zł za 150 g opakowanie.