Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Mleczarnia Turek: Nadchodzi egzamin dla marek

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2013-02-06 15:06:35

© fmh

– Obserwujemy wyraźne przesunięcie konsumentów do sklepów dyskontowych. Polacy uwierzyli w istnienie kryzysu. Dlatego zmieniają się preferencje zakupowe, rośnie rola ceny w procesie podejmowania decyzji o zakupie produktu – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskim Marcin Czarnecki, Dyrektor Generalny Mleczarni Turek, Grupa Bongrain. – W takich warunkach skapitalizowanie wartości produktu i jego marki staje się trudniejsze. Marki producentów przechodzą egzamin swojej wartości w oczach konsumentów.

Mleczarnia Turek w bardzo ograniczonym stopniu produkuje produkty pod marką własną. Jej sztandarowe marki Turek (sery twarogowe, pleśniowe, masła), Tartare (sery twarożkowe). Ostatnio do portfolio dołączyła marka Milkana (sery topione).
W 2013 roku poziom inwestycji realizowany przez firmę będzie porównywalny wobec tych działań jakie firma podejmowała w ostatnich latach. Według Marcina Czarneckiego, Dyrektora Generalnego w Turku, firma działa w wieloletnim horyzoncie czasowym, dlatego wystąpienie spowolnienia gospodarczego nie rzutuje na poziom wydatków.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25