1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Mamy dobrą koniunkturę

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Jacek Migrała, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska, ocenia obecną sytuację rynkową: – Rynek serów w Polsce rozwija się, jest dobra koniunktura, są dobre obroty, nie ma więc powodów do narzekań. Od strony finansowej nasza spółka zanotowała bardzo dobry wynik oparty między innymi na utrzymywaniu konsekwentnej polityki cenowej i nie uleganiu pokusom realizowania obrotu za wszelką cenę. Dodatkowo perspektywy rozwoju rynku serów w Polsce są niezwykle obiecujące, bowiem nadal nie osiągnęliśmy takiego spożycia serów na głowę jednego mieszkańca, jak w Niemczech czy we Francji.

Produkty znajdujące się w naszej ofercie, marki Hochland, Almette, Valbon i Patros, cieszą się olbrzymim poziomem znajomości i akceptowalności konsumentów. Za naszymi produktami głosuje klient swoimi decyzjami zakupowymi, z naszych produktów handel nie może rezygnować, są znane i niezwykle popularne od wielu lat, mają swoje stałe, a co najważniejsze ciągle rosnące grono fanów, stąd nie musimy wymyślać karkołomnych argumentów przekonujących naszych partnerów handlowych o konieczności posiadania serów z oferty Hochland na sklepowej półce.
Hochland – to jest pyszne!
Więcej znajdą Państwo w pełnej wersji wywiadu w Forum Mleczarskie Handel 1/2013.