1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Umacniamy się na pozycji lidera

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Sery do smarowania pieczywa kierowane są przede wszystkim do konsumenta masowego. Rynek serów do smarowania kojarzy się głównie z serami topionymi i kremowymi twarogowymi. Po sery sięga coraz większa grupa konsumentów, co w naturalny sposób powoduje wzrost wolumenów sprzedaży. Hochland wchodził na rynki serów topionych i twarogowych w czasach, kiedy marki nie były ich głównymi wyróżnikami. Dzięki nam stało się inaczej, co nas jako producenta wyrobów markowych bardzo cieszy! Segment serów białych kremowych do smarowania notuje dynamiczny wzrost w długim okresie, zarówno w ujęciu wolumenu jak i wartości. W ciągu ostatnich miesięcy Hochland umocnił się na pozycji lidera i notuje istotne wzrosty udziałów.

Nowa odsłona dla Almette bez zagęstników, bez barwników, bez konserwantów – była strzałem w dziesiątkę! Konsumenci z dużym zaciekawieniem przyjęli wszystkie nasze działania. Dla Almette w strefie wolnej od zagęstników, barwników i konserwantów zaplanowano bardzo silne wsparcie reklamowe – nowa kampania reklamowa w telewizji (w najbardziej popularnych kanałach telewizyjnych), internet, kino, prasa, a także różnorodne materiały POS i promocje handlowe. Zapraszamy także do odwiedzania nowej strony internetowej www.almette.pl! Na 2013 rok planujemy kilka kolejnych nowości... Mamy bardzo ambitne plany!
Hochland ma w swojej ofercie kilka propozycji, które mogą służyć do smarowania pieczywa. Są to sery topione: w krążkach (np. Mixtett, Sorett, Tercett, Kwartett), w bloczkach (np. Śmietankowy, Z szynką, Z ziołami), w pudełkach plastikowych (np. Gouda Smaki) sery kremowe twarogowe Almette (np. Almette Śmietankowy, Almette ze szczypiorkiem i cebulą, Almette z ziołami, Almette z papryką i pomidorami, Almette jogurtowy, Almette z chrzanem, Almette z ogórkiem i ziołami), Hochland Kanapkowy (np. Śmietankowy, ze szczypiorkiem, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem).