1. Aktualności
  2. Polska

ROTR (SM): Sprzedaż twarogów na serniki wzrosła u nas o 20%

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© rotr (sm)

– Twaróg sernikowy wprowadziliśmy na rynek 3 lata temu. Przez ten okres zauważyliśmy, że zainteresowanie twarogiem wzrasta zwłaszcza w okresie przedświątecznym, co jest zrozumiałe, bo wówczas piecze się więcej ciast niż w ciągu roku – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskim Handel Anna Grabowska, Rzecznik Prasowy w ROTR (SM).
– Łatwość wykorzystania gotowego produktu, niewymagającego wstępnego przygotowania (czyli mielenia), sprawia, że konsumenci chętnie po niego sięgają, ułatwiając sobie pracę. Również w tym roku, porównaniu do poprzedniego, zanotowaliśmy 20% dynamikę sprzedaży. Na taki wskaźnik może mieć wpływ fakt, że nasz twaróg sernikowy sprzedajemy zarówno klientom indywidulanym, jak i w sektorze HoReCa – wskazuje Anna Grabowska.

– Do pierwszej grupy kierujemy opakowania 1-kilogramowe pod marką Delik, dla gastronomii dostępny jest produkt pod marką Blanco. W tym wypadku największą popularnością cieszą się opakowania 5-kilogramowe, choć mamy też w ofercie 10-kilogramowe. Wszystkie produkty pakujemy w poręczne, zamykane wiaderka, zatem ich przechowywanie i użytkowanie jest bardzo wygodne – wskazuje Anna Grabowska z mleczarni ROTR (SM).
– Niezależnie od marki, nasz twaróg dostępny jest w jednym, naturalnym smaku. To jednak w naszym przekonaniu nie stanowi ograniczenia dla konsumentów, a wręcz przeciwnie – decyduje o uniwersalności produktu. Może być wykorzystany nie tylko do ciast, ale także do innych potraw, jak chociażby pierogi czy naleśniki – zarówno w wersji słodkiej, jak i wytrawnej. Zachęcamy zatem do wypróbowania naszego produktu nie tylko w okresie przedświątecznym, ale również przez cały rok – podsumowuje Anna Grabowska, Rzecznik Prasowy w ROTR (SM).