Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Finał akcji „Kuchenny SERwiwial” z Hochland!

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2012-11-30 13:50:34

© hochland

Finaliści akcji „Kuchenny SERwiwal” wygrali udział w warsztatach kulinarnych poprowadzonych przez Andrzeja Polana, Szefa kuchni restauracji Soul Kitchen. Spotkanie odbyło się 28 listopada w kulinarnej świątyni schowanej w murach pięknej, przedwojennej kamiennicy, w samym sercu Warszawy. Akcja „Kuchenny SERwiwal” była prowadzona w ramach serwisu seromaniacy.pl, działania były spójne z nową komunikacją przygotowaną dla telewizji.

Internauci mieli okazję wejść w świat serów Hochland poprzez grę flaszową. To była pierwsza tego typu aktywność zaproponowana przez Hochland internautom i cieszyła się ogromnym powodzeniem. Akcja gry miała miejsce w kuchni, a konkretnie w lodówce, w której ukryte były sery Hochland. Użytkownicy portalu mieli za zadanie odnaleźć sery topione Hochland na czas, przy okazji dowiadywali się różnych ciekawostek na temat serów. Aby urozmaicić pościg za nagrodą – uczestnicy musieli odpowiedzieć na pytanie „jaki jest Twój sposób na szybkie śniadanie z serem Hochland?”.
Celem działań w ramach zaproponowanej zabawy i takiego niestandardowego sposobu komunikacji z konsumentem było podkreślenie, że Hochland to marka dynamiczna i na czasie. Trwające od 15.10.2012 do 11.11.2012 działania objęły konkurs, kampanię social ads, reklamy Google, reklamy display na witrynach kontekstowych oraz portalach horyzontalnych, a także mailing.
Finaliści akcji „Kuchenny SERwiwal”, uczestnicy warsztatów podzieleni zostali na cztery grupy. Po przydzieleniu tematu, a było to śniadanie u Tiffaniego po warszawsku, obiady czwartkowe, podwieczorek przy mikrofonie i romantyczna kolacja we dwoje, poproszeni zostali o kulinarną interpretację tematu z wykorzystaniem niezawodnych serów Hochland. Dodatkowym zadaniem towarzyszącym kulinarnej interpretacji był również aspekt artystyczny: namalowanie portretu, wygłoszenie autorskiego monologu. Uczestnicy bardzo kreatywnie podeszli do pracy, a efekt końcowy był wielkim zaskoczeniem także dla samego Andrzeja Polana. Przygotowane dania zostały zaserwowane uczestnikom i przy okazji poddane zbiorowej ocenie. Było pysznie i bardzo kreatywnie, jak na seromaniaków przystało!

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25