Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hiszpania: Marki własne sposobem na rozwój sieci Mercadona

Źródło: PLMA   Dodano: 2012-11-22 22:16:36

Jak podaje Les Echos to właśnie marki własne odegrały ważną role w uczynieniu sieci Mercadona największym detalistą w Hiszpanii. Licząca 1300 placówek Mercadona akcentuje jakość swoich wyrobów private labels.

Firma ma cztery marki własne: Hacendado (żywność), Deliplus (kosmetyki I higiena osobosta), Compy (produkty dla zwierząt) i Bosque Verde (środki czystości).
Mercadona postawiła na ścisłą i pełną wymagań współpracę w zamian za wieloletnie kontrakty z dostawcami. Daje to dostawcom wizję działania i możliwość planowania działalności.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25