1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Dzięki segmentacji można lepiej dopasować wdrażany produkt

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

– Zakładamy, że każdy klient ma swoje indywidualne potrzeby, preferencje, zasoby oraz zachowuje się w specyficzny sposób. W Hochland przyjmujemy zasadę, iż nie można przygotować dla każdego klienta indywidualnie dopasowanego produktu w produkcji na masową skalę, dlatego staramy się łączyć te osoby w segmenty rynku, według cech charakterystycznych łączących te grupy. Dzięki segmentacji można lepiej dopasować wdrażany produkt spełniając sprecyzowane oczekiwania mniejszej grupy – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

– Proces decyzyjny w Hochland Polska przebiega zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami: najpierw przeprowadzamy segmentację rynku, następnie targetowanie do wybranego segmentu, aby w końcu móc pozycjonować produkt w wybranym segmencie. Mogę zapewnić, że to działa!
Wszystkie produkty z naszej oferty są starannie dopasowane do potrzeb konsumentów i mimo pozornej uniwersalności – zarówno sery topione czy żółte z marką Hochland, poprzez sery kremowe twarogowe Almette, sery pleśniowe Valbon, na serkach solankowych Patris kończąc – mają zdefiniowane grupy odbiorców, przez co udaje się nam z powodzeniem realizować założenia strategiczne. Produkty z oferty Hochland są bardzo dobrze dopasowane do potrzeb konkretnych grup docelowych – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska.