Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Niemcy: Sklepy dyskontowe większe dzięki produktom świeżym

Źródło: PLMA   Dodano: 2012-10-09 09:38:53

W czasach kiedy hipermarkety stają się coraz bardziej konserwatywne w kwestii inwestycji, operatorzy sieci dyskontowych decydują o budowie coraz większych placówek.

Choć dotychczas dyskonty miały maksymalnie około 800 m2, obecne koncepcje Aldi i Lidl przewidują zwiększanie powierzchni i asortymentu zwłaszcza w obszarze produktów świeżych. Same placówki również wyglądają coraz lepiej, mówi się wprost o wyższej jakości obsługi klientów.
– Kryzys to także szansa, ponieważ w dzisiejszych czasach jesteśmy bliżej klasy średniej, która dotąd nie kupowała u nas – mówi Klaus Gehrig, CEO w Schwarz Group. Lidl oczekuje większego rozwoju w związku z kryzysem.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25