1. Aktualności
  2. Polska

Almette – w strefie wolnej od zagęstników, barwników i konserwantów!

Źródło: Hochland
Autor: Janusz Górski

Kultowy produkt – ser Almette – jest jeszcze lepszy! Konsument Almette nie musi wiedzieć czym są zagęstniki, barwniki i konserwanty, gdyż w serach Almette ich po prostu nie ma. Te racjonalne argumenty podkreślają teraz jeszcze bardziej wyróżnialność marki Almette! Nowe opakowania z informacją – bez zagęstników, bez barwników, bez konserwantów – zaczynają stopniowo pojawiać się na rynku.

Wartościami marki Almette od zawsze były i są: lekkości, delikatność, naturalność, wysoka jakość sera, przyjemność z jedzenia oraz bliskość dzielenia się z innymi. Teraz do świata Almette dodane zostały także racjonalne argumenty, które podkreślają jeszcze bardziej wyróżniki rynkowe jakie ma Almette!
Dla Almette w strefie wolnej od zagęstników, barwników i konserwantów zaplanowano bardzo silne wsparcie reklamowe – nową kampanię reklamową w telewizji (od połowy października w najbardziej popularnych kanałach telewizyjnych), internet, kino, prasa, a także za różnorodne materiały POS i promocje handlowe. Kompleksowe działania i potwierdzenie naturalności produktu – to gwarancja jeszcze większej sprzedaży, a wyraźny komunikat na opakowaniu wzmacnia efekt nowości na półce!
Ser Almette – znajdujący się w portfelu marek Hochland – istnieje na polskim rynku od 1995 roku, jest niekwestionowanym liderem kategorii serów kremowych twarogowych, odpowiada za ponad 22% rynku (źródło: Nielsen, wartościowo, dane roczne, za okres sierpień 2011 – lipiec 2012). Portfolio Almette obejmuje 10 wariantów smakowych: śmietanka, zioła, jogurt, chrzan, szczypiorek i cebula, ogórek i zioła, pomidory dojrzewające w słońcu, czosnek niedźwiedzi, papryka i pomidory oraz bazylia.