1. Aktualności
  2. Polska

Mlecz Wolsztyn: Dzięki technologii ESL można zwiększyć wolumen sprzedaży mleka

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© lacpol

– Nasze mleko marki Hula Krasula ma atrakcyjne opakowanie o nowoczesnej i ciekawej szacie graficznej, zwracającej uwagę konsumenta, szczególnie tego najmłodszego. Zachowuje świeżość przez 21 dni od dnia produkcji, przy jednoczesnym utrzymaniu atutów mleka świeżego. Uważamy, że dzięki tej metodzie produkcji możemy zwiększyć wolumen sprzedaży, dotyczy to zwłaszcza konsumentów, którzy nie akceptują mleka UHT – przekonuje w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Tomasz Barski Wiceprezes Zarządu ds. Handlu w ZPM Mlecz w Wolsztynie (Grupa Lacpol).


– Te cechy w połączeniu z nowoczesnym designem opakowania powodują, że nasze mleko jest atrakcyjne zwłaszcza dla młodej i świadomej klienteli. W naszej ofercie posiadamy mleko z 2% i 3,2% zawartością tłuszczu, a wychodząc naprzeciw oczekiwaniom handlowców produkujemy je w ergonomicznych jednolitrowych kartonikach z aplikatorem firmy Tetra Pak. Z naszych obserwacji wynika, że z miesiąca na miesiąc zwiększa się zainteresowanie klientów naszymi produktami, a to z kolei potwierdza słuszność obranej przez nas strategii – dodaje Tomasz Barski.