1. Aktualności
  2. Polska

Mlekpol (SM): Bardzo mi Milko! – Nowa kampania jogurtów Milko

Źródło: First Communications
Autor: Janusz Górski

1 sierpnia wystartowała nowa kampania jogurtów owocowych Milko. Kampanią objęte są największe miasta Polski. Na bilbordach i citylightach pojawiły się plakaty zachęcające do czerpania przyjemności płynącej z picia jogurtów Milko.


Nowa kampania stworzona została z zastosowaniem gry słownej, polegającej na zestawieniu ze sobą polskich oraz angielskich wyrażeń tworzących zaszyfrowane słowo…. jakim jest smak owocowego jogurtu pitnego marki Milko.
Całej kampanii towarzyszy proste, lecz budzące wiele pozytywnych emocji hasło Bardzo mi Milko! – odzwierciedla ono radość z życia, przebojowość i otwartość.
Właścicielem marki Milko jest Mlekpol (SM) z Grajewa. Milko obecne jest na polskim rynku od 2003 roku i skierowane jest głównie do ludzi młodych, aktywnych, ceniących niepowtarzalnym smak doskonałych jogurtów.
Kampania zrealizowana przez: Agencja: Publicis
Dom produkcyjny: Summer 76