Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Sieci handlowe wypuszczają więcej nowości private label

Źródło: PLMA   Dodano: 2012-07-31 16:33:16

© fm
© fm

Konkurencja między produktami markowymi a private label wzrasta w Europie do takiego poziomu w którym to sieci wypuszczają więcej nowości niż sami producenci.

Firma Mintel pokazuje, że w 2011 roku nastąpiła zmiana na korzyść private label na rynku brytyjskim, gdzie już 54% nowości nosiło etykiety detalistów. Mintel nie pozostawia wątpliwości, że konsumenci będą kupować więcej takich produktów. Jak zauważa Wall Street Journal producenci wyrobów markowych tj. Nestlé i Unilever przepakowują swoje flagowe produkty w mniej kosztowne i mniejsze wersje tradycyjnych produktów, aby zainteresować konsumentów wrażliwych cenowo.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25