1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Popyt na przekąski zależny od wielu czynników

Źródło: Forum Mleczarfskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

– Szereg zmian nawyków i zachowań konsumentów prowadzi do zainteresowania ideą przekąsek z kategorii nabiałowej. Nabiał zawsze był, jest i będzie odbierany pozytywnie, jako zdrowy i niezbędny element codziennej diety, która powinna być bogata w całą serię suplementów znajdujących się w produktach mlecznych, takich jak wapń, białko, witaminy – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.


– Największe zainteresowanie klientów mogą zyskać zarówno sery dojrzewające, jak kremowe twarogowe, pleśniowe czy topione. W ofercie Hochland znajduje się wiele serów, które już traktowane są jako przekąski – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.
– Analizujemy oczekiwania konsumentów i staramy się spełniać potencjalne oczekiwania. Nasz dział rozwoju ma wiele nowatorskich pomysłów, o których na tym etapie z oczywistych względów nie chcemy mówić. Mogę zapewnić, ze intensywnie pracujemy nad tym, aby pozytywnie zaskoczyć rynek – zastrzega PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
– Podczas zagranicznych wizyt oczywiście spotkaliśmy się z mlecznymi przekąskami, ale także w Polsce są one dostępne. Szanse na rozwój tego segmentu w Polsce są, skala będzie zależała od kompilacji wielu czynników, na które jako producent nie zawsze mamy wpływ. Skala rozwoju rynku będzie uzależniona od sytuacji makroekonomicznej, jej polepszenie zwykle pozwala na zwiększenie konsumpcji w gospodarstwach domowych – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz.