Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland: Rynek serów z południa Europy rozwija się dynamicznie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2012-07-16 11:15:13

© hochland

– Stąd wynika decyzja o przystąpieniu do bardziej aktywnych działań – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskim Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Najlepiej sprzedają się sery solankowe. W branży FMCG nie jest sztuką wprowadzić na rynek nowy produkt czy wariant smakowy już istniejącej marki, sztuką jest natomiast zbudować mu na rynku stabilną pozycję i rozpoznawalność. Nam się to udaje. Nasze ambitne plany zakładają zaoferowanie wielu nowości, które ugruntują naszą pozycję rynkową – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.

– Rozpoczynaliśmy od serów topionych, naszej sztandarowej kategorii. To dzięki Hochland sery topione nie są synonimem wtórnie wykorzystanego odpadu, a oczekiwania konsumentów w zakresie jakości są wysokie. Potem przyszedł czas na nasz kultowy produkt – ser Almette w opakowaniu stylizowanym na tradycyjny skopek. Następnie pojawiły się na rynku nasze sery pleśniowe Valbon i wreszcie cała paleta serów żółtych. Dzisiaj najczęściej nie kupuje się już „sera żółtego”, ale określa go rodzajem lub marką. Ostatnio zajęliśmy się serem solankowym Patros – liderem swojej kategorii na rynku niemieckim.
– Stale rosnąca konkurencja daje więcej alternatyw dla kupców – co generalnie zwiększa presję i poziom wymagań, ale stanowi także motywację do wygrywania. Jest zainteresowanie Patrosem, ale jest też potrzeba sporej aktywności z naszej strony. Chcemy nadal inwestować w rynek, w stały rozwój dystrybucji w handlu nowoczesnym, jak również tradycyjnym i hurtowym. Detaliści od zawsze otrzymują od nas wsparcie, chociażby poprzez regularną obecność w mediach – telewizję, prasę, radio. Optymalny marketing mix jest dla nas ważny – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.
– Pracujemy także nad optymalizacją naszej ekspozycji i elementami zarządzania kategorią. Cały czas edukujemy Polaków, chociażby w ramach portalu seromaniacy.pl, gdzie w ramach aktywności „Więcej sera w kuchni” propagujemy wykorzystanie serów w najróżniejszych konfiguracjach, nie tylko do kanapek, ale także do dań ciepłych, sosów, przekąsek. Seromaniacy.pl to ogromna baza przepisów na dania z serem, a przy okazji kompendium wiedzy na temat serów, w ramach części serwisu seropedia, wszystkich zainteresowanych i fanów serów zapraszam na seromaniacy.pl.
– Proszę pamiętać, że sałatka z serem Patros to niejedyna możliwość wykorzystania tego wspaniałego produktu, jest ich znacznie więcej… Aktualnie przygotowaliśmy dla konsumentów promocję Patros naturalny 200 g w promopacku z oliwą z oliwek 20 ml. Będzie to wersja limitowana na okres letni czerwiec-lipiec 2012. Prowadzone działania wspierają Patrosa na poziomie handlu nowoczesnego i tradycyjnego jako idealny zestaw do sałatek, dodatkowo proponowany jest przepis na sałatkę. Akcja promocyjna będzie dodatkowo wspierana w prasie handlowej, a także ekspozycją na półce przez wkładkę cenową i wobbler – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25