1. Aktualności
  2. Polska

Opakowanie wpływa najbardziej na strukturę sprzedaży serów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© polmlek

Duża popularność serów twardych pakowanych w systemie otwórz/zamknij oraz spektakularny wzrost ich sprzedaży według Nielsen (+14,3% wolumenowo) skłoniła nas do rozmowy na ten temat z Tadeuszemi Brujem, Prezesem w Polmlek Lidzbark Warmiński.

– Polacy z dnia na dzień nie zaczną jeść więcej serów, tylko dlatego, że forma opakowania zmieniła się na bardziej wygodną – chłodzi optymistyczne nastroje Prezes Tadeusz Bruj. – Następuje pewnego rodzaju przesunięcie klientów dokonujących zakupów sera na tradycyjnych stoiskach obsługowych (na wagę) w kierunku stoisk samoobsługowych i serów w opakowaniach typu otwórz/zamknij. Ta forma opakowania to nie tylko komfort i wygoda spożywania, ale także większa dbałość o najwyższą jakość produktu oraz jego walory smakowe – podsumowuje Prezes Bruj.