Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Jeronimo Martins: 4 mln na promocję w czasie Euro 2012

Źródło: wirtualnemedia.pl   Dodano: 2012-07-03 10:15:53

Jernimo Martins Dystrybucja miała wydać cennikowo 4,02 mln złotych na promocję w TVP podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Tyle raportuje badanie Nielsen Audience Measurement, którego wyniki podaje portal wirtualnemedia.pl.

Korporacje, które wydały najwięcej na reklamę przy meczach Euro 2012 to: Coca-Cola (12,53 mln zł), McDonald’s (11,07 mln zł), Hyundai-Kia Group (7,3 mln zł ) Sharp (7,2 mln zł) i Grupa Żywiec (6,7 mln zł). Cztery pierwsze z tych firm to oficjalni sponsorzy Euro 2012. Dane liczbowe to dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów i zakupów pakietowych.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25