1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Sezonowość dotyczy smaków

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Serki topione są produktem całorocznym i cieszą się niesłabnącym powodzeniem o każdej porze roku – mówi Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem Sertop. – Sezonowość dotyczy jedynie konkretnych smaków, które konsumenci wybierają w ciepłe i zimne miesiące.

– W porze letniej najpopularniejsze są: łosoś, pieczarka oraz szczypiorek. To właśnie te produkty powinny być wyeksponowane na każdej półce sklepowej. W czasie jesienno-zimowych przeziębień dużym powodzeniem cieszą się natomiast serki z dodatkiem czosnku czy z grzybami (w ofercie mamy np. pieczarki czy borowiki, które jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek polski) – dodaje Aneta Będkowska.
– Bez względu na porę roku odnotowujemy dużą sprzedaż serka topionego ze słonecznikiem oraz naszego flagowego produktu: Złotego Ementalera, który cieszy się niesłabnącym powodzeniem od początku istnienia naszego zakładu, a więc od lat 80.. O historii tego produktu możemy jednakże mówić w dłuższym kontekście czasu, gdyż dysponujemy zapisami historycznymi dotyczącymi tego produktu nawet z 1965 roku. Najciekawsze jest to, że po ten produkt sięgają nie tylko nasi najstarsi Klienci, ale także ludzie młodzi, którzy polubili jego smak – podsumowuje Aneta Będkowska z Sertopu.