1. Aktualności
  2. Polska

Hochland: Klienci serków do smarowania stają się zamożniejsi

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

– Ostatni rok sprzedażowy w obszarze produktów do smarowania pieczywa oceniamy bardzo dobrze – rynkiem, który zdecydowanie rośnie jest właśnie rynek serów kremowych twarogowych, gdzie naszym sztandarowym brandem jest Almette – mówi Forum Mleczarskiemu Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – To od lat gracz numer jeden i jednocześnie najlepiej rozpoznawalna marka tego rynku. Uważamy Almette za klejnot w koronie, nie może być kompromisów w polityce wspierania tej marki w ramach naszych tegorocznych aktywności marketingowych – mówi Jacek Wyrzykiewicz.


– W ciągu lat polscy konsumenci dojrzeli, poznali wiele nowych produktów i – wbrew potocznym opiniom – stali się znacznie zamożniejsi. Pojawiły się nowe segmenty i kategorie produktów, widoczne jest większe zróżnicowanie oferty, wyższa jakość. Konsumenci nadal preferują czyste smaki, śmietankowe, bez dodatków. Pojawia się jednak nowa grupa eksperymentatorów, którzy z zainteresowaniem sięgają po nowe smaki, bardziej wysublimowane, z dodatkami – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.
– Nasze produkty utrzymają linię budowaną od lat, ale z odrobiną nowego spojrzenia. Handlowcy kupując nasz produkt widzą nasze inwestycje w rynek, w aktywizację wszystkich kanałów dystrybucji, czy w promocje tradowe dedykowane poszczególnym kanałom. Przewidujemy wiele ciekawych i efektywnych działań promocyjnych.
– Pozycja serków marki własnej rośnie z roku na rok, ale na szczęście cały czas mamy lojalnych konsumentów, którzy sięgają po nasze sery Almette, a które sprzedają się z dużym powodzeniem, Almette – to jeden z kultowych naszych produktów – oferowany w charakterystycznym opakowaniu stylizowanym na skopek – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz..