1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Almette – Oto Zwycięzca!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Monika Czaplicka
© Hochland Polska

W ostatnim czasie ser Almette uzyskał aż trzy wyróżnienia: Złoty Paragon 2012, Perłę Rynku FMCG 2012, Przebój FMCG 2012.
Ser Almette jest sztandarowym produktem Hochland Polska, liderem kategorii serów kremowych twarogowych, który odpowiada za 30% rynku (wartościowo, zgodnie z ostatnim raportem Nielsen za okres kwiecień-maj 2012). Uruchomienie w 1997 roku produkcji Almette okazało się wielkim sukcesem firmy Hochland w Polsce. Wysoka jakość w połączeniu ze sprawnym marketingiem sprawiły, że w niedługim czasie ser Almette stał się najczęściej kupowanym produktem w swoim segmencie.

Charakterystyczne opakowanie stylizowane na formę skopka, jest bardzo praktyczne. Almette wyróżnia przede wszystkim nadzwyczajna lekkość i naturalna świeżość. Powstaje z najwyższej jakości starannie dobranych składników, dzięki czemu każde spotkanie z Almette to prawdziwa przyjemność dla podniebienia.
W lipcowych wydaniach prasy fachowej zaplanowano kampanię reklamową związaną z otrzymanymi wyróżnieniami. To forma podziękowania dla handlowców i detalistów z podkreśleniem faktu, że o uzyskanych wyróżnieniach decydowali detaliści, a to najlepsza rekomendacja dla Almette, której nie może zabraknąć na sklepowej półce!