1. Aktualności
  2. Polska

Ponad 100 produktów marek własnych Intermarché z certyfikatami Doceń Polskie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© intermarche

Do tej pory Loża Ekspertów przyznała godło Doceń Polskie ponad 100 produktom sygnowanym marką własną sieci Intermarché. Wiele z nich zostało także wyróżnionych znakiem Top Produkt, przyznawanym w wyjątkowych przypadkach produktom posiadającym szczególne walory jakościowe.
– Marki własne sieci Intermarché zostały docenione! To dla nas potwierdzenie, że droga, którą wybraliśmy kreując naszą ofertę jest słuszna i właściwa. Tworzymy takie produkty, które sami chętnie kupujemy – mówi Sylwia Piskulska, kierownik marketingu marek własnych Intermarché.

Program Doceń Polskie ma na celu promocję wysokiej jakości produktów dostępnych na polskim rynku oraz posiadających „polski akcent”. Program posiada honorowy patronat Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
– Niezmiernie cieszy mnie fakt, że Marki Własne doczekały się programu promocyjnego opartego na rzetelnych kryteriach oceny. Wysiłek wielu osób pokładany w tworzenie produktów oferowanych pod logo naszej sieci handlowej został zauważony i doceniony już nie tylko przez klientów, ale również przez specjalistów z dziedziny żywności i żywienia. Dzięki zaangażowaniu w program ekspertów, ocena jaką zyskały certyfikowane produkty można uznać za wiarygodną i miarodajną – dodaje Sylwia Piskulska.
W ramach promowania produktów wyróżnionych w programie, sieć przygotowała dodatki do gazetek handlowych Intermarché, billboardy oraz reklamę telewizyjną. W supermarketach pojawiły się również czytelne oznaczenia wyróżnionych produktów oraz torby foliowe z godłem Doceń Polskie.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 200 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 170 supermarketów Intermarché oraz 82 sklepy Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce w segmencie supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”.
W 2011 r. jej obroty przekroczyły 4,2 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska.
Muszkieterowie są obecni w 8 krajach: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. Sieć 3 500 sklepów, 3 000 niezależnych przedsiębiorców 130 000 pracowników to liczby wskazujące na wiodącą pozycję Grupy Muszkieterów wśród europejskich sieci handlowych.