100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Aktualności

Lidl otworzy swoje sklepy nocą dzięki Facebookowi

Źródło: wirtualnemedia.pl   Dodano: 2012-05-25 11:05:18

Sklepy sieci Lidl Polska, które zdobyły najwięcej głosów od fanów na Facebooku, zostaną otwarte na jedną noc. Wybrane produkty będą wówczas dostępne w obniżonych cenach.

Akcja Wielka Noc Okazji rozpoczęła się od zabawy na Facebooku, w której użytkownicy portalu za pomocą specjalnej aplikacji mogli oddawać głosy na jeden z ponad 420 sklepów sieci Lidl Polska. Zwyciężyło pierwsze 10 placówek, które w dniu przekroczenia okrągłej liczby 100 tys. fanów profilu firmy (stało się to 15 maja) miały największą liczbę głosów. Wśród nich znalazły się sklepy w Barlinku, Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie i Warszawie.
Pierwsze trzy sklepy Lidla (w Poznaniu przy ul. Szymanowskiego 13, w Rzeszowie przy ul. Podkarpackiej 6, w Warszawie przy ul. Kasprowicza 117) zostaną otwarte w nocy z 25 na 26 maja w godz. 00:05 - 04:00. Kolejne nocne otwarcia odbędą się 2 i 3 czerwca.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij