1. Aktualności
  2. Polska

Lidl otworzy swoje sklepy nocą dzięki Facebookowi

Źródło: wirtualnemedia.pl
Autor: Janusz Górski

Sklepy sieci Lidl Polska, które zdobyły najwięcej głosów od fanów na Facebooku, zostaną otwarte na jedną noc. Wybrane produkty będą wówczas dostępne w obniżonych cenach.

Akcja Wielka Noc Okazji rozpoczęła się od zabawy na Facebooku, w której użytkownicy portalu za pomocą specjalnej aplikacji mogli oddawać głosy na jeden z ponad 420 sklepów sieci Lidl Polska. Zwyciężyło pierwsze 10 placówek, które w dniu przekroczenia okrągłej liczby 100 tys. fanów profilu firmy (stało się to 15 maja) miały największą liczbę głosów. Wśród nich znalazły się sklepy w Barlinku, Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie i Warszawie.
Pierwsze trzy sklepy Lidla (w Poznaniu przy ul. Szymanowskiego 13, w Rzeszowie przy ul. Podkarpackiej 6, w Warszawie przy ul. Kasprowicza 117) zostaną otwarte w nocy z 25 na 26 maja w godz. 00:05 - 04:00. Kolejne nocne otwarcia odbędą się 2 i 3 czerwca.