1. Aktualności
  2. Polska

Kolejny etap kampanii marki Łaciate

Źródło: First Communications
Autor: Janusz Górski

Rozpoczął się kolejny etap najnowszej kampanii mleka Łaciate. Od 23 maja br.w wiodących stacjach telewizyjnych – takich jak TVP, Polsat czy TVN – emitowane są spoty, które są kolejnym etapem kampanii mediowej.


Przekaz kampanii jest ciekawy i niestandardowy - Łaciate czują się bezpiecznie w każdej pozycji. Uprawiają jogę, stają na głowie, czy relaksują się na gałęzi drzewa. Spoty telewizyjne wyjaśniają dziwne zachowanie krów i zwracają uwagę na unikatowe walory nowego opakowania mleka Łaciate. Cechą wyróżnialną mleka Łaciate w nowym kartonie jest bezpieczne zamknięcie, dzięki któremu Łaciate można przechowywać w dowolnej pozycji bez ryzyka wylania się mleka.
Przypomnijmy, że mleko Łaciate w nowym kartonie pojawiło się na rynku w połowie kwietnia. Nowe opakowanie jest smuklejsze od dotychczasowego, bardziej poręczne i wygodne dla użytkownika. Dodatkowo zaopatrzone jest w bezpieczne dwustopniowe zamknięcie.
Aktualna kampania mleka Łaciate realizowana trzystopniowo. Z początkiem maja na ulicach pojawiły się billboardy przedstawiające krowy w nietypowych pozycjach. Od 23 maja br. w stacjach telewizyjnych emitowane są spoty, natomiast na czerwiec planowana jest kampania prasowa.