1. Aktualności
  2. Świat

Chiny: Udana ekspansja i nowe plany sieci DIA

Źródło: DIA
Autor: Janusz Górski

DIA, twardy dyskonter obecny na rynkach Hiszpanii, Portugalii, Francji, Turcji, Chin, Argentyny i Brazylii powiększył sieć o kolejne 200 sklepów franczyzowych w Chinach. Placówki DIA są obecne w rejonie Pekinu i Szanghaju. Firma niedawno też ogłosiła, że już ponad połowę sprzedaży stanowią produkty marek własnych.


Jose Antonio Parra, Dyrektor Wykonawczy DIA China mówi: - Nasze nowe osiągnięcie dowodzi sukcesu i unikalności naszego modelu, który nieustannie się rozwija i odpowiada na potrzeby . rynkowe.
DIA pod różnymi szyldami posiada obecnie ponad 450 placówek handlowych w Chinach oraz łącznie 6833 placówek na całym świecie. Obroty firmy osiągnęły w 2011 roku poziom 11,12 mld €.