Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Wielka Brytania: Tesco odświeża markę Everyday Value

Źródło: PLMA   Dodano: 2012-04-25 13:12:59

Tesco odmładza swoją przeszło 20-letnią markę dyskontową Value, która odtąd nazywać się będzie Everyday Value i uwzględniać będzie 550 linii produktowych.
Produkty w tej linii nie mogą zawierać uwodornionych tłuszczów, sztucznych ani genetycznie modyfikowanych dodatków.

Większą niż dotąd rolę mają odgrywać produkty dla wegan, wolne od serwatki i glutenu. Większą rolę przypisano tu także produktom alternatywnym do mleczarskich, a wytworzonych z soi (napoje i ‘mleka’) lub z dodatkiem tłuszczów roślinnych.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25