1. Aktualności
  2. Polska

Kampania Hochland Mistrzostwa od kuchni z Biało-Czerwonym! zakończona!

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

Zakończyła się kampania Mistrzostwa od kuchni z Biało-Czerwonym! realizowana dla marki Hochland Polska. Kampania promowała nowy produkt Hochland, ser topiony w krążku Biało-Czerwony. W serwisie Seromaniacy.pl (http://www.seromaniacy.pl/) prowadzony był konkurs na najlepsze ‘biało-czerwone’ przepisy kulinarne. Uczestniczący w zabawie miłośnicy sera wykazali się wyjątkową kreatywnością w kuchni. Przed obrady jury pod przewodnictwem Karola Okrasy trafiły m.in. przepisy na piłkarskie ciasto w kształcie boiska, czy przekąski w kształcie koszulek piłkarskich.


Laureaci konkursu wzięli udział w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez Karola Okrasę – szefa kuchni w restauracji ‘Platter by Karol Okrasa’. 19 kwietnia w hotelu Novotel przy ulicy Marszałkowskiej uczestnicy, podzieleni na trzy grupy zostali poproszeni o wymyślenie własnej restauracji (do wyboru kuchnia Marokańska, Włoska, Hiszpańska) – od nazwy, po hasło reklamowe oraz przygotowanie wspólnie dwóch dań z serem Hochland, według autorskich przepisów prowadzącego. Na koniec wszyscy uczestnicy mogli skosztować przygotowanych potraw, a Karol Okrasa wprawnym okiem ocenił kulinarne dzieła sztuki.
Po zakończeniu rywalizacji, zaproszono wszystkich na uroczystą kolację, przygotowaną przez samego Mistrza. Uczestnicy mogli cieszyć podniebienie takimi specjałami jak kalmary z pianką chrzanową oraz policzki wołowe. Rozmowom oraz towarzyszącym atrakcjom nie było końca. Każdy uczestnik wyszedł z uśmiechem na twarzy oraz bagażem niezapomnianych wspomnień.
Trwające od 12.03.2012 do 6.04.2012 działania objęły konkurs na kreatywne przepisy, kampanię social ads, reklamy Google, reklamy display na witrynach kontekstowych oraz portalach horyzontalnych, a także mailing.
Za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna była agencja K2, zakupem mediów zajął się dom mediowy ACR.