Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Większa powierzchnia sklepu to większa sprzedaż serów pleśniowych

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2012-04-23 12:17:12

© hochland

– Niestety nie wszędzie można znaleźć półkę z serami pleśniowymi, szczególnie dotyczy to małych sklepów spożywczych – przyznaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Dominacja kanału nowoczesnego wynika z faktu znacząco większej powierzchni na półkach sklepowych. Poza tym sery pleśniowe wymagają zachowania szczególnego reżimu chłodniczego, z czym handel nowoczesny nie ma problemu. Duże sieci mogą sobie pozwolić na umieszczenie kilku facingów dla danego wariantu. Detal tradycyjny z pewnością ma szanse zwiększyć obroty generowane przez tą kategorię, wymaga to jednak pewnych zmian w prowadzeniu placówek – wylicza Jacek Wyrzykiewicz.

– Każda nowa placówka, która chce wprowadzić sery pleśniowe na swoje półki może rozpocząć od węższego asortymentu serów pleśniowych, który będzie stopniowo powiększać w miarę wzrostu zainteresowania. Ważne jest, aby dobrze wyeksponować produkt oraz zadbać o to, aby na półce sklepowej nie było braków. Takie podejście powinno w znaczący sposób przyczynić się do wzrostu przychodów generowanych przez tą kategorię.
– Zdecydowanie częściej kupujemy sery konfekcjonowane, te w opakowaniach jednostkowych 100-200 g. – dodaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25