1. Aktualności
  2. Świat

Nestlé partnerem International Osteoporosis Foundation (IOF)

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

Celem nowej aktywności koncernu jest poprawa świadomości konsumentów jak prewencyjnie zapobiegać schorzeniu. Osteoporoza jest bowiem rosnącym problemem w krajach rozwiniętych, a polega na odwapnianiu kości głównie u kobiet w wieku powyżej 50. Kości stają się wówczas kruche i słabe.


IOF wskazuje, że 1/3 kobiet na świecie w wieku powyżej 50 lat jest dotknięta osteoporozą. Jest to 200 mln osób.
- Jedzenie właściwych produktów jest nieodzowne, aby starzeć się w zdrowiu – mówi Patrice McKenney, CEO w IOF. – Ludzie w każdym wieku mogą promować zdrowe kości i mięśnie odżywiając się zdrowo, jedząc produkty bogate w wapń i wit. D.
Aktywności już rozpoczęto w Argentynie, Brazylii, Chinach, Indonezji i na Filipinach. Nestlé oferuje testy zdrowia kości i dostęp do doradcy żywieniowego w supermarketach.