1. Aktualności
  2. Polska

Real udoskonala swój format

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© fm

Hipermarkety Real będą przechodzić przebudowę. Pierwszym już przebudowanym jest placówka w Alei Krakowskiej w Warszawie. Jest ona swoistym laboratorium, w którym testuje się zmiany. Największe zmiany widać w działach Kultura, Mięso/Wędliny, Warzywa/Owoce, Kosmetyki, zmieniona została kolorystyka marketu i wystrój. Znacząca jest implementacja asortymentu według jego przeznaczenia.

W dziale Kultura klient ma możliwość zamówienia artykułów u specjalnie oddelegowanego tu pracownika. W dziale Warzywa/Owoce zlikwidowano stanowiska do warzenia (teraz klient zwarzy je i zapłaci za nie w kasie). Dużą rewolucją są zmiany w hot corner. Każdy chcący zjeść w markecie może być pewny, że mięso przygotowane na nim nie przechodzi przez półkę, ale dostarczane jest wprost z zakładów mięsnych, co daje gwarancję świeżości. Na dziale Kosmetyki obniżono regały i wyodrębniono produkty dla dzieci. W każdy weekend odbywać się tu będą swoiste laboratoria poświęcone skórze, włosom itp.