1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska do handlu: Nie poddawajmy się propagandzie kryzysu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

Jacek Migrała, Prezes i Dyrektor Generalny Hochland Polska rozmawia z Forum Mleczarskie Handel o kondycji handlu w Polsce: – Widzimy ewolucję handlu w Polsce, jednak model oparty tylko na markach własnych w Polsce nie przyjął się. Z kolei koncentracja i profesjonalizacja handlu tradycyjnego stanowi szansę dla produktu brandowego, a nie zagrożenie. Sklepy te siłą rzeczy nie mogą konkurować ceną, ale mogą wielkością i jakością asortymentu.


– My wzmacniamy nasze marki przede wszystkim poprzez lepszy serwis na półce, który zapewniamy przez nasze służby sprzedaży. To także inwestycje w rynek, w stały rozwój dystrybucji. To również duży udział promocji trade’owych i półkowych dedykowanych poszczególnym kanałom dystrybucyjnym, przy utrzymaniu wysokich udziałów obecności w mediach – telewizji, internecie i prasie.
Wszystkim naszym partnerom handlowym życzę, aby nie poddawali się propagandzie kryzysu, nie tracili wiary w produkty brandowe i dali się pozywanie zaskoczyć tym, co Hochland będzie miał do zaoferowania w 2012 roku! – podsumowuje Jacek Migrała, Prezes Hochland Polska.