1. Aktualności
  2. Polska

Włoszczowa (OSM): Jakość i częste promocje sposobem na przebicie się

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© włoszczowa (osm)

Ryszard Pizior, Dyrektor Działu Handlu i Marketingu we Włoszczowa (OSM) opisuje w rozmowie z Forum Mleczarskim nowe zjawiska w segmencie serów plasterkowanych.
– Producenci serów konfekcjonowanych, widząc jak duże ilości serów w opakowaniach twardych sprzedają się w dyskontach, szybko zainwestowali w nowe linie do pakowania serów. W efekcie na rynku mamy ogromny wybór serów konfekcjonowanych w opakowania typu otwórz-zamknij, a handlowcy bronią się przed wprowadzaniem do sprzedaży nowych wyrobów z kolejnych firm. Jedynym sposobem przebicia się z ofertą jest wyjątkowa jakość pakowanych serów, znajomość marki producenta na rynku oraz częste promocje.


– Włoszczowa (OSM) jako jedna z pierwszych mleczarni wprowadziła na rynek sery plasterkowane. Produkty te szybko podbiły rynek i stały się bardzo dobrze rozpoznawalne i chętnie kupowane przez konsumentów. Obecnie oferta serów plasterkowanych oprócz serów dostępnych w opakowaniach miękkich Gouda, Podlaski, Edamski o gramaturze 150 g obejmuje również całą gamę serów pakowanych w opakowanie typu otwórz-zamknij 150 g oraz duże opakowanie 1 kg w które pakowany jest ser Gouda oraz Włoszczowski – charakteryzuje portfolio mleczarni Ryszard Pizior.
– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom producentów zapiekanek w opakowanie 1 kg są również pakowane plasterki sera Gouda o wymiarach 4,5x15 cm – dodaje.