1. Aktualności
  2. Polska

Polmlek: Barwy biało-czerwone mają szansę w produktach impulsowych

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© polmlek

Tadeusz Bruj, Prezes w Polmlek omawia dla Forum Mleczarskiego ostatnie wydarzenia z rynku serów topionych: – Szansę na znaczący wzrost sprzedaży produktów w opakowaniach o barwach biało-czerwonych mają zdecydowanie największy asortymenty impulsowe: batoniki, chipsy, napoje. Ze swojej strony nie liczyłbym na specjalne zyski w segmencie serów topionych, choć efekt wizerunkowy tego typu działaniami można z pewnością osiągnąć.

– Ostatnio największym pozwodzeniem wśród klientów cieszą się plastry topione Capresi, które oferujemy w opakowaniach typu otwórz-zamknij w srebrnej metalizie. To innowacyjny produkt w innowacyjnej formule, jako pierwsi i jak do tej pory jedyni ofertujemy ser topiony w gotowych do bezpośredniego spożycia okrągłych plasterkach. Dodatkowo Capresi topione z papryką oraz z pieprzem posiadają delikatną otoczkę z przypraw, co wpływa na znaczące podniesienie walorów smakowych i zostało już docenione licznymi nagrodami konsumenckimi i branżowymi - wskazuje Prezes Tadeusz Bruj
– Tradycyjny ser w 100 g kostkach zwany telewizorkiem zostaje skutecznie zastąpiony krążkami. Obecnie konsument poza niekwestionowanie najwyższą jakością produktu oczekuje także wygody i komforty spożywania, a oferta Capresi topionych skierowana jest właśnie do tego typu konsumenta - podsumowuje Prezes Bruj.