1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Będziemy wzmacniać naszą pozycję

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Trade Marketing Manager w Hochland Polska nie pozostawia wątpliwości: – Dynamika zmian na rynku cały czas mobilizuje do poszukiwania nowych, innowacyjnych rozwiązań, z których Hochland słynie. Będziemy rozwijali nasze najmocniejsze grupy produktowe, będziemy umacniali także naszą pozycję w segmentach, w których możemy pochwalić się unikalną technologią.

– Konsumenci poszukują coraz to nowych produktów. Staramy się, jako producent markowych towarów – rozpoznawać, co jest ważne dla konsumentów i tak kształtować swoje produkty, by zaoferować optymalną kombinację cech. Otoczenie rynkowe nie zawsze sprzyja produktom markowym, a dla nas cały czas najważniejsza jest produkcja markowych serów - dodaje Jacek Wyrzykiewicz
– Inwestujemy w obsługę półki, w stały rozwój dystrybucji zarówno w handlu nowoczesnym, jak również tradycyjnym i hurtowym. Zależy nam na wzmacnianiu naszej pozycji w handlu hurtowym oraz w segmencie gastronomicznym. Przewidujemy wiele ciekawych i efektywnych działań promocyjnych w najbliższych miesiącach. Będziemy inwestowali w aktywizacje wszystkich kanałów dystrybucji, w promocje dedykowane poszczególnym kanałom. Nasze produkty cieszą się niesłabnącą popularnością zarówno wśród handlowców, jak i konsumentów - zapowiada Jacek Wyrzykiewicz, PR & Trade Marketing Manager w Hochland Polska
– W związku z tegorocznymi imprezami sportowymi w sprzedaży jest już nasz nowy produkt – krążek Biało-Czerwony wersja dedykowana na EURO 2012. Nowy krążek Biało-Czerwony to jeden z przedstawicieli naszych flagowych produktów – serów topionych – w sumie 8 porcji, cztery o smaku Śmietankowym i cztery z Pomidorami (nowy smak!). Krążek Hochland Biało-Czerwony – to nowy zawodnik w reprezentacji Hochland, zmotywowany i świetnie przygotowany do walki o uznanie konsumenta - dodaje Jacek Wyrzykiewicz.