Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Włoszczowa (OSM): Sieci rozbudowują stoiska tradycyjne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2012-02-16 15:00:17

© włoszczowa (osm)

Z Ryszardem Piziorem, Dyrektorem Działu Handlu i Marketingu w mleczarni Włoszczowa (OSM) rozmawialiśmy o zmianach na rynku serów podpuszczkowych. – Wielkość sprzedaży serów plasterkowanych zależy od wielu czynników, m.in. rodzaju, wielkości sklepu, regionu sprzedaży – mówi Ryszard Pizior. – Sklepy dyskontowe sprzedają wyłącznie sery konfekcjonowane, bowiem nie mają stoisk tradycyjnych. Konsument dyskontu nie ma możliwości wyboru i kupuje produkt, który znajduje się na półce. Największą dynamikę sprzedaży wykazują w nich sery plasterkowane w opakowaniach rodzinnych 300 g, 500 g.

W przypadku sklepów ze stoiskami tradycyjnymi zdecydowana większość serów jest sprzedawana przez te stoiska, bowiem przeciętny konsument preferuje zakup sera, który jest krojony na jego oczach z dużego bloku. Z tego też powodu niektóre sieci handlowe rozbudowują stoiska tradycyjne, widząc szansę na przyciągnięcie potencjalnego konsumenta różnorodnością oferowanych serów oraz ich świeżością – dodaje Ryszard Pizior.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25