Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Konsumenci wybierają głównie sery na wagę

Dodano: 2012-02-15 16:18:31

© hochland

– Od kilku lat rynek serów żółtych dojrzewających w naszym kraju wykazuje wzrost i jest mocno rozdrobniony – sery dojrzewające ma w swojej ofercie wielu producentów, a łączna oferta przekracza kilkaset produktów – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Trade Marketing Manager w Hochland Polska.
– Spośród dostępnych serów dojrzewających konsumenci nadal wybierają głównie sery na wagę. Tendencja ta zmienia się na korzyść serów w plastrach pakowanych przez producenta w opakowaniach z opcją otwórz-zamknij.

- Sery dojrzewające w tych opakowaniach faktycznie są przez Polaków doceniane. Dublowanie przez mleczarnie oferty w folii miękkiej w stosunku do serów w twardej folii, dzieje się głównie ze względu na poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży i wykorzystania potencjalnych możliwości. Poza tym opakowania z folii miękkiej są zdecydowanie tańsze, stąd ta oferta może być kierowana do klienta mniej wymagającego - dodaje Jacek Wyrzykiewicz.
- Oferta plastrów serów dojrzewających Hochland obejmująca tradycyjne polskie, a także mniej popularne smaki w innowacyjnym opakowaniu, pozwalającym na zachowanie świeżości produktu, okazała się strzałem w dziesiątkę - podsumowuje nasz rozmówca.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25