1. Aktualności
  2. Polska

Almette wraca do telewizji

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

W marcu, w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz kanałach tematycznych (Discovery, TVN Style) zobaczymy Almette w filmie reklamowym z serii Symbole. Bohaterem aktualnej odsłony, odwołującym się do symbolu lekkości i naturalności, jest zimowy Płatek.


Hochland jest ekspertem w kremowych serach twarogowych, jest liderem tego rynku od wielu lat, a Almette jest gwarancją tej silnej pozycji. To jeden z najpopularniejszych serków twarogowych w Polsce (22,8% wartościowo według Nielsen za okres październik/listopad 2010), charakteryzuje się delikatną puszystą konsystencją i wybornym smakiem i charakterystycznym opakowaniem stylizowanym na formę skopka.
Celem przygotowanej kampanii jest wzmocnienie przez Almette pozycji lidera kategorii.
Film reklamowy Almette jest jednym odcinków serii przygotowanej we współpracy z agencją reklamową Change. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.