1. Aktualności
  2. Świat

Nestlé: Nowe, łatwiejsze w użyciu opakowania

Źródło: nestle.com
Autor:

Nestlé adaptuje nowe opakowania dla części swoich produktów, by zapewnić konsumentów, że mogą one być bez trudu używane przez osoby w każdym wieku. Nowe podejście stworzone przez Uniwersytet w Cambridge w Wielkiej Brytanii nosi nazwę ‘Inclusive Design’ i polega na projektowaniu opakowań, które będą odpowiadać potrzebom jak największej liczby klientów.

Nestlé jest pierwszą firmą z branży spożywczej, która zdecydowała się wprowadzić tę metodę. Jest to rezultat partnerstwa zawartego z uniwersytetem w 2009 roku. Jak mówi David Wiggins, Dyrektor Działu Opakowań z brytyjskiego oddziału firmy: – Nestlé odgrywa główną rolę w rozwoju tej filozofii projektowania.
– Stawianie konsumenta w centrum procesu kreacji opakowania oznacza tworzenie produktów i opakowań w taki sposób, że stają się one łatwe w użyciu bez względu na wiek, niepełnosprawność czy kondycję fizyczną – mówi Anne Roulin, Dyrektor Działu Opakowań i Projektowania w Nestlé.