1. Aktualności
  2. Świat

Alfa Romeo Giulietta trafi do klienta sieci Groszek

Źródło: Emperia Holding
Autor: Janusz Górski
© emperia
© emperia

Sieć Groszek uruchomiła specjalną loterię mikołajkową. Konkurs ma zachęcić konsumentów do świątecznych zakupów w placówkach sieci. Klienci ponad 1050 sklepów Groszek w całej Polsce mogą wygrać laptopy oraz nagrodę główną - samochód Alfa Romeo Giulietta. Loteria potrwa do 6 grudnia.
Żeby wziąć udział w loterii należy kupić w sklepie Groszek co najmniej jeden produkt firmy Coca-Cola oraz Nestle (marki Nestle, Winiary, Nescafe) z aktualnej gazetki handlowej, a następnie za pomocą SMS wysłać zgłoszenie uczestnictwa w konkursie.

- Powoli zbliżamy się do końcówki bieżącego roku, dlatego przygotowaliśmy dla konsumentów naszej sieci liczne promocje na produkty adekwatne do ich potrzeb w nadchodzące święta. Aby dodatkowo wyróżnić i uatrakcyjnić ofertę naszych sklepów uruchomiliśmy wyjątkową loterię mikołajkową. W ten sposób chcemy zachęcić klientów do dokonywania świątecznych zakupów właśnie w placówkach sieci Groszek, tym samym przyczyniając się do zwiększenia obrotów w sklepach naszych franczyzobiorców – mówi Paweł Wardziński, dyrektor handlowy sieci Groszek.
W mikołajkowej loterii do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród. Wśród nich 10 laptopów HP mini oraz samochód Alfa Romeo Giulietta. Loterii towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa w Radio ZET. Mikołajkowa loteria to już siódmy konkurs zorganizowany przez sieć Groszek w tym roku. W ramach akcji promocyjnych sieć Groszek rozdała swoim klientom sprzęt AGD, laptopy, telewizory, skutery, aparaty fotograficzne czy bony na podróże do wybranego kraju. Przedstawiciele sieci wręczyli także kluczyki do czterech samochodów osobowych. Kolejne nagrody, w tym kolejny samochód osobowy, już w grudniu trafią do zwycięzców trwającej loterii mikołajkowej.
Groszek to ogólnopolska franczyzowa sieć samoobsługowych sklepów spożywczych. Działa od 2000 roku. Groszek posiada ponad 1050 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju. Organizatorem sieci i właścicielem marki Groszek jest spółka Detal Koncept. Spółka wchodzi w skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis, jednego z największych dystrybutorów artykułów FMCG w Polsce, zrzeszającej sieci franczyzowe sklepów detalicznych.