1. Aktualności
  2. Polska

Real: 20 tys. klientów wygrało darmowe zakupy

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

W trwającej niemalże miesiąc loterii (19.10-15.11.2011) przeprowadzonej przez sieć Real aż 20 000 klientów wygrało darmowe zakupy, a ponad pół miliona klientów otrzymało wartościowe bony rabatowe. W loterii polegającej na zakupie produktów promocyjnych, odbiorze kuponu i odczytaniu go w specjalnej bramce wzięło udział ponad 5 600 000 klientów.

Loteria urodzinowa sieci Real opiera się na prostym mechanizmie: za każde wydane 10 złotych na produkty promocyjne przedstawione w gazetce i oznaczone na półkach sklepowych oraz dodatkowo za każdy produkt sponsorski klient otrzymuje kupon, który odczytuje w bramce loteryjnej. Średnio co minutę odbywało się losowanie w całej sieci darmowych zakupów – klient ze zwycięskim kuponem otrzymał zwrot kwoty wydanej tego dnia na zakupy w sieci Real. Także średnio co dwie minuty w każdym sklepie losowano bony rabatowe o nominałach 5, 25, 50 złotych – z możliwością zrealizowania ich do końca listopada br.
Dodatkowo, kilka tysięcy specjalnie oznaczonych artykułów będzie dostępnych w atrakcyjnych, niskich cenach. Długoterminowa strategia sieci Real opiera się na obniżeniu cen, by klient mógł czerpać dodatkowe korzyści (ostatnie akcje: najtaniej, 3 000 artykułów w najniższych cenach, itd.).